&nbs więcej »
SZANOWNI PAŃSTWO! WIELKOPOLSKA IZBA LEKARSKO-WETERYNARYJNA W POZNANIU INFORMUJE, więcej »
Szanowni Państwo, W dniu 22 lutego o god więcej »
INSTRUKCJA
DOTYCZĄCA ZGŁASZANIA ZMIAN
W REGULAMINIE ZAKŁADU LECZNICZEGO
DLA ZWIERZĄT
Zgłaszając zmiany danych, które podlegają ujawnieniu w ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt, prowadzonej przez Radę Izby Lekarsko- Weterynaryjnej, zgodnie z zapisami Uchwały Nr 25/2014/VI Krajowej Rady Lekarsko-Weterynaryjnej z dnia 10 czerwca 2014 roku:
zakładu leczniczego dla zwierząt (klinika, lecznica, przychodnia, gabinet, laboratorium),
pomocniczego wraz z nazwiskami zgłaszanych osób (zarówno lekarzy weterynarii jak i personelu pomocniczego),
a) czynny
b) zawieszony
c) wykreślony
(wniosek o zawieszenie bądź wykreślenie zakładu wymaga odtąd
również podjęcia uchwały i opłacie)
należy wypełnić druk pn.:
Wniosek o dokonanie zmian we wpisie i dołączyć do niego:
Zmiany powyższe podlegają opłacie w wysokości połowy opłaty rejestracyjnej.
Do wniosku o wpis zmian w regulaminie zakładu leczniczego należy dołączyć ksero opłaty za dokonanie ww. zmiany.
Wysokość opłat za wpis zmian:
- gabinet weterynaryjny – 150 zł
- przychodnia weterynaryjna -150 zł
- lecznica weterynaryjna -300 zł
- laboratorium weterynaryjne -300 zł
- klinika weterynaryjna - 300 zł
W PRZYPADKU BRAKU DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO DOKONANIE OPŁATY WNIOSKI NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
W przypadku gdy zmiany dotyczą pozostałych danych ujawnianych w Regulaminie (np. zmiana zakresu usług, inf. o przeprowadzanych szkoleniach) należy wypełnić druk p.n.:
Powiadomienie o zmianie Regulaminu zakładu leczniczego dla zwierząt i dołączyć do niego nowy Regulamin zakładu leczniczego dla zwierząt.
Zmiany wskazane w pkt. 2 nie podlegają opłacie.